مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی در استان قزوین تا پنجم مردادماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: صاحبان مشاغل آسیب تمدید مهلت ثبت نام وام کرونا تا پنجم مرداددیده از کرونا تا پنجم مردادماه فرصت دارند که برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت در سامانه کارا ثبت نام کنند.

به گفته رضا گروسی، هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بنگاه‌های آسیب دیده قزوین بر اثر شیوع کرونا اختصاص یافته است که باید تا پایان مردادماه جذب شود.

او اضافه کرد: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ ساله و بهره بانکی ۱۲ درصد به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و سه ماه دوره سکون و خواب دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: تاکنون پنج هزار و ۳۴۳ پرونده دریافت تسهیلات کرونا با هشت هزار و ۹۴۶ اشتغالزایی برای دریافت واکم کرونایی به بانک‌ها معرفی شده اند.

گروسی اضافه کرد: میزان تسهیلات درخواستی این تعداد پرونده، ۸۷ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان است که تاکنون ۲ میلیارد و ۸۴ میلیون تومان آن به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبار و تسهیلات، شناور است، گفت: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارایه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد و استان‌های دیگر آن را جذب خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.